Rookie Anthony Edwards Throws Down Poster Dunk Of The Year Against Raptors

19 Feb 2021
503 793 Aufrufe

ANT REALLY CAUGHT A BODY

Subscribe: dehave.info
Follow on IG: instagram.com/f/bleacherreport
Follow us on Twitter: twitter.com/bleacherreport
Like us on Facebook: facebook.com/bleacherreport
#NBA #AnthonyEdwards #Timberwolves

KOMMENTARE
  • They really gave him 4 PTS on the dunk 😭

    Bleacher ReportBleacher ReportVor 6 Tage
    • 2 points is 2 points, except when its 4

      Reece WhippleReece WhippleVor 2 Tage
    • They still lost though 😭

      ATSE SHADEATSE SHADEVor 4 Tage
    • Lol

      Wang MichaelWang MichaelVor 4 Tage
    • Wow

      Torin O'ConnorTorin O'ConnorVor 4 Tage
    • Wade:9points

      曾致陽曾致陽Vor 5 Tage
  • Dunk of the year

    Matthew MMatthew MVor 12 Stunden
  • Why did he jump tho

    Chris fitnessChris fitnessVor 14 Stunden
  • Going straight to NBA Top Shot

    Mike PMike PVor 15 Stunden
  • 0:14 is it just me or does anyone else hear the pillar man awakening theme from Jojo's Bizzare Adventure. O God

    Jacob RobertsonJacob RobertsonVor Tag
  • If they had fans the whole building would've erupted

    NigerianBallerNigerianBallerVor Tag
  • Well damn!! “ Wop vc “

    Jameal BostickJameal BostickVor Tag
  • Yuta has officially replaced Michael Cooper!

    cali flea dogcali flea dogVor Tag
  • “shang-chi is our new superhero” black panther: said what?

    Alien’sBetterThanHumanAlien’sBetterThanHumanVor Tag
  • Who ever dude was he dunk on should be sent to the g league.

    Kemet Ty setiKemet Ty setiVor Tag
  • Tape off the crime scene please!

    itayi zinzombeitayi zinzombeVor Tag
  • 6,5 vibes

    Ken KD CannonKen KD CannonVor Tag
  • Dude went 3-14, 7 points. Junk.

    Arthur VegaArthur VegaVor Tag
  • Went from61 to 65

    Kyle LowryKyle LowryVor Tag
  • I'm a private detective searching for Anthony Edwards? Where have You seen him last time?

    Filip JaśkiewiczFilip JaśkiewiczVor Tag
  • Talk about crimes against Asian americans 😂

    Chris MacdonaldChris MacdonaldVor Tag
  • Jesus Christ. I don’t think I seen a more brutal poster

    1800jr1800jrVor 2 Tage
  • Damn😮

    UɴᴅᴇʀʀᴀᴛᴇᴅUɴᴅᴇʀʀᴀᴛᴇᴅVor 2 Tage
  • it would've look more epic if edwards landed on his feet but still a monster dunk nonetheless 🔥

    Ninja KingNinja KingVor 2 Tage
  • Im not impressed.

    NobodyNobodyVor 2 Tage
  • Did I just witness a hate crime??

    Anthony PIUNNOAnthony PIUNNOVor 2 Tage
  • Most disrespectful dunk I’ve ever seen a rookie do

    YTYTVor 2 Tage
  • Dunk was sooooo nasty that he buried himself with that raptor s player afterwards 🤓😂...look at the slow motion falling 🏀 🌠

    da11kingda11kingVor 2 Tage
  • Why is he like this 🤣🤣

    Brian RelefordBrian RelefordVor 2 Tage
  • Just retire, there's no coming back from that

    Im_c21Im_c21Vor 2 Tage
  • dunk of the year

    FOU ALTERFOU ALTERVor 2 Tage
  • Good Lawd!

    Tila97Tila97Vor 2 Tage
  • You know your dunk was crazy when your first reaction is to look up at the screen for your own replay 🤣

    HHVor 2 Tage
  • It gotta be the shoes 🤣🔥

    Dae EscobarDae EscobarVor 2 Tage
  • Of course, he did go 3 for 14 that game. But that's not my business, though...

    Benbo BetsBenbo BetsVor 3 Tage
  • One of the best NBA dunks this year since Vince Carter USA Olympics Vs France way back in 1999

    Pidong FoodsPidong FoodsVor 3 Tage
  • Should be offensive foul. He stopped yuta's face so yuta cannot jump high.

    Nolra08Nolra08Vor 3 Tage
  • Bro got baptised

    iLuvSaturniLuvSaturnVor 3 Tage
  • Could have just as easily been called for the offensive leading with his off hand to keep the defender at bay. Looks spectacular though!

    Cannons SouthsideCannons SouthsideVor 3 Tage
  • at least dude tried to play defense

    Richard BunRichard BunVor 3 Tage
  • RIP Watanabe😹😹

    Rechie Oliver LaurelRechie Oliver LaurelVor 3 Tage
  • 🤒🔥

    ReclamationReclamationVor 3 Tage
  • Take this down its racist to chinese people

    MustafaMustafaVor 3 Tage
  • So this is why theres "stop asian violence" all over my IG

    Mj ApusaMj ApusaVor 3 Tage
  • roty

    bûgübûgüVor 3 Tage
  • Dunk of Death II

    Frank HarrisFrank HarrisVor 3 Tage
  • What shoes he wearing

    Jeremiah FryJeremiah FryVor 3 Tage
  • i need sum dame's now

    Luisiana FhemanyanLuisiana FhemanyanVor 3 Tage
  • Tragic

    Avery ThompsonAvery ThompsonVor 3 Tage
  • Cuantos anillos tenes??

    Gaston AlegreGaston AlegreVor 3 Tage
  • 1234567890

    Shay ClarkeShay ClarkeVor 3 Tage
  • Where all those sick duckers that said he shouldn’t be the number one pick?

    cris claycris clayVor 3 Tage
  • Nah bruh he had to look up to watch the replay lmaooo

    Jacob ThompsonJacob ThompsonVor 3 Tage
  • Omg BANGTIMEEEEEEEE

    FlyhighphillyFlyhighphillyVor 4 Tage
  • Edwards should be disqualified from the NBA for throwing a dunk enough to ruin opponent's life forever

    PG1 1GPPG1 1GPVor 4 Tage
  • They still lost though

    ATSE SHADEATSE SHADEVor 4 Tage
  • Yuta WanabeintheNBA

    wlbw1wlbw1Vor 4 Tage
  • Damn i would probably cry if he dunked on me like that.

    dave latumbodave latumboVor 4 Tage
  • Yuta Watanabe harakeri

    Tanomoko TVTanomoko TVVor 4 Tage
  • Poor Jeremy Lin

    cedrick de la pazcedrick de la pazVor 4 Tage
  • Wow!!

    Michael BlueMichael BlueVor 4 Tage
  • RIP YUTA😂

    Jake BelgiraJake BelgiraVor 4 Tage
  • So this what they talm bout when they say anti asian hate crimes😭

    kaitheprod.kaitheprod.Vor 4 Tage
  • Might end up being the dunk of the decade, who else watched this on slo mo?

    Vu TranVu TranVor 4 Tage
  • nani!?!

    Frank ZavalaFrank ZavalaVor 4 Tage
  • ADD ONE MA N$&@“A !!!!!!

    D AladdinD AladdinVor 4 Tage
  • The ref was like, "I'm going to call a foul cause you stupid" lol

    Lamont wilsonLamont wilsonVor 4 Tage
  • The GANGSTA music right after the dunk!!!! lol

    Lamont wilsonLamont wilsonVor 4 Tage
  • Above the rim...

    TRPTRPVor 4 Tage
  • It would’ve been so beautiful if he would’ve pull down that rim down.

    Memph10 GamingMemph10 GamingVor 4 Tage
  • 2k21 next gen 🤣🤣

    Logan JamesLogan JamesVor 4 Tage
  • RIP watanabe

    Gee DeeGee DeeVor 4 Tage
  • Woooooooooooooow

    stephen johnsonstephen johnsonVor 4 Tage
  • Savage🔥🔥

    不存在以不存在以Vor 4 Tage
  • So when you dunk you can just Slam your opponent in the face so he can't jump up and you won't get called 🤔 off foul imo

    Mr SmithMr SmithVor 4 Tage
  • That poster was so vicious, that was a ESPN Top 5 Highlight

    James BarteeJames BarteeVor 4 Tage
  • Literally came back here for the score, damn it was acc 4 points

    E-DomainE-DomainVor 4 Tage
  • Dude on the Raptors bench got up and walked off🤣🤣🤣🤣

    Will WilliamsWill WilliamsVor 4 Tage
  • dunk of the year more like dunk of the century

    Reflex NCReflex NCVor 4 Tage
  • Dunk so good they had no choice but to give him 4 points 👍

    Ian ColtsAllDay Lind- Luck- ManningIan ColtsAllDay Lind- Luck- ManningVor 4 Tage
  • Offensive foul

    A space beingA space beingVor 4 Tage
  • This was a nasty dunk but, imagine if it were in a full arena!!!!

    Siqaramin MassaquoiSiqaramin MassaquoiVor 4 Tage
  • of the decade

    Be HonestBe HonestVor 4 Tage
  • Look just like the 2k animations 😭😭😭😭

    aarongdukeyaarongdukeyVor 4 Tage
  • I see 88 haters and counting...

    Lookatme IamthecaptainLookatme IamthecaptainVor 4 Tage
  • First Chris Boucher and now Watanabe ? Yikes Toronto! Dunk Of The Year two years in a row lol

    Wutbitch 420Wutbitch 420Vor 4 Tage
  • A good stiff arm too!

    Uncle GoshUncle GoshVor 5 Tage
  • Comentator you could make better man, this was one of the best dunks this generation have seen and you saunded like it was nathing special.. Wtf, sometimes you screem like a woman for nothing and now nothing

    Leon TrotskyLeon TrotskyVor 5 Tage
  • Momma where my blankie...😩

    The Bike BusThe Bike BusVor 5 Tage
  • Basketball is so homoerotic.

    Jarrod BarkerJarrod BarkerVor 5 Tage
  • 😳😳😳🤢

    Corey ThomasCorey ThomasVor 5 Tage
  • Ive seen better. Robert Horry.

    KC RonnKC RonnVor 5 Tage
  • What shoes is he wearing??

    tommy Nguyentommy NguyenVor 5 Tage
  • FIBA RULES 2020, ARTICLE 33.10 - NO FOUL.===== ПРАВИЛА ФИБА 2020, СТАТЬЯ 33.10 - БЕЗ ФОЛА.=====

    Mihail GrigorievMihail GrigorievVor 5 Tage
  • That was Viciouuuuuss😠😠😠😠😠😱😱😱WOW

    Freddy SantiagoFreddy SantiagoVor 5 Tage
  • not gonna defend him but edward did shove yuta hard with his left arm

    Razzmatazz hops skiddly dooRazzmatazz hops skiddly dooVor 5 Tage
    • It was a dunk motion

      GoatzyGoatzyVor 5 Tage
  • So that's how you make 4 points.😂👆

    CizFran AinedresCizFran AinedresVor 5 Tage
  • Recency bias. A lot more dunks are better than this one.

    Vann AzizVann AzizVor 5 Tage
  • gawd damn

    Monkey KingMonkey KingVor 5 Tage
  • Great dunk, but he stepped on the line befor he dunked..

    Gerald BalateroGerald BalateroVor 5 Tage
  • DAMNNN

    vSelloutz XvSelloutz XVor 5 Tage
  • Right up their wit da Blake ova Perkins dunk 😤🔥🔥🔥

    Mr linesMr linesVor 5 Tage
  • Damn thats nasty

    Johnathon Tehada vallesJohnathon Tehada vallesVor 5 Tage
  • Wasn't that hype after all 😅 its good..

    Corey Taylor SimpsonCorey Taylor SimpsonVor 5 Tage
  • DISRESPECTFUL

    SlipStreamTVSlipStreamTVVor 5 Tage
DEhave