Benim Adım Melek 38.Bölüm Fragmanı

28 Okt 2020
1 028 044 Aufrufe

============================================
“BENİM ADIM MELEK“ Sosyal Medya Adresleri
Facebook : facebook.com/adimmelektrt
Twitter : twitter.com/adimmelektrt
Instagram : instagram.com/adimmelektrt
=======================================================
Üs Yapım Hakkında
Üs Yapım 2012 yılında Süreyya Önal tarafından kuruldu.
Yapımdan post prodüksiyona kadar her aşamasını kendi bünyesinde tasarlamakta ve uygulamakta olan Üs Yapım, reality, talk show, belgeseller ve drama alanında televizyon formatları hazırlamakta, Türkiye’nin önde gelen televizyon kanalları için içerik üretmektedir.

KOMMENTARE
  • Çok güzel

    Mihriban WeyisowMihriban WeyisowVor 24 Tage
  • dehave.info/down/em5_l5ixlma6uXo/video

    Gözde YunusoğluGözde YunusoğluVor 26 Tage
  • Selam. Neden 38. bölüm hala youtube-da yok? 😑

    OOVor 28 Tage
  • Im still waiting for the 38 episode !

    AbdeL ilLahAbdeL ilLahVor 29 Tage
  • Defnenin isteme kısmı çok güzel 🤗

    Fatma KarakılıçFatma KarakılıçVor 29 Tage
    • @Gökmen Özkara dün izledim ben

      Fatma KarakılıçFatma KarakılıçVor 28 Tage
    • 38. bölüm yayınlanmamış hala internette. önerisi olan var mı?

      Gökmen ÖzkaraGökmen ÖzkaraVor 29 Tage
  • AZERBAYCANDA MUHARİBE GEDİR. DİZİDƏ İSƏ ERMƏNİ BAYRAĞI VAR.

    Larisa HuseynovaLarisa HuseynovaVor 29 Tage
  • Çok güzel bir film çok seviyorum. Her zaman izliyorum.

    Müberra KayaMüberra KayaVor 29 Tage
  • Bu aksam.

    DOKTOR RenaDOKTOR RenaVor 29 Tage
  • Fragman ne demek kardeşim? Bu İngilizce, Fransızca, Latince, Yunanca hayranlığı neden? Türkçe neden kullanmıyorsunuz? Türk dilini yabancı dillerin çöplüğü yaptınız. Türkçe'yi en çok koruması gereken kurum TRT'dir. Özet, Ön İzleme diyemezmisiniz?

    Mehmet CeyranMehmet CeyranVor 29 Tage
  • Eyer kansetse i$ala bu hastlI atlatIr

    Siyam QadiriSiyam QadiriVor 29 Tage
  • Aila

    Siyam QadiriSiyam QadiriVor 29 Tage
  • Melek kerçektende kanstmi

    Siyam QadiriSiyam QadiriVor 29 Tage
  • 😂😂😂 EN KOMİK EN GARİP EN İLGİNÇ EN SAÇMA İNSTAGRAM VİDEOLARINA KANALIMDAN ULAŞABİLİRSİNİZ

    İnstagram Videolarıİnstagram VideolarıVor 29 Tage
  • Gaziantep ten izleyenler

    Ebru UlaşlıEbru UlaşlıVor Monat
  • Aynen ,nolur bir dizide ,kötülerin oyunu kendilerini vursun, insanlarda kötülük yapmaktan korksun!!!iyiler kazansın,diziler de gerçek hayattaki gibi kötülerin para gücü ile her yolu kapattığı bir şey olmasın,yeter artık,hep kötüler mi kazanacak😢😢😤

    Sıdıka BozdoğanSıdıka BozdoğanVor Monat
  • Friends ... This month there is a new film and the video is readyaccessed, you can try visiting this site;===> afterwecolided2020.blogspot.com ========================================================== Here there are always the latest films, almost all types of films are there. films due for release next month are already there, visit soon and watch the video. don't forget to share it with your friends. i just want to share information Amigos ... Este mes hay una nueva película y el video está listo accedido, puede intentar visitar este sitio;===> afterwecolided2020.blogspot.com ========================================================== Aquí siempre están las últimas películas, casi todo tipo de películas. las películas que se estrenarán el próximo mes ya están allí, visite pronto y mira el video. No olvides compartirlo con tus amigos. Solo quiero compartir información

    djamel3109djamel3109Vor Monat
  • Allah, insanı Kadriye gibilerin şerrinden korusun Böyle birinin olduğu evde huzur mu olur?

    Halil Şervan İnceHalil Şervan İnceVor Monat
  • anam bölüme bakin😔😔😔

    Zehra kayaZehra kayaVor Monat
  • *İyiki benim babam sensin*

    MüzlycMüzlycVor Monat
  • *Masumların üzüldüğü bı dünyadayiz*

    MüzlycMüzlycVor Monat
  • 😭😭 that random person who liked my comment may you and your parents livesmore than 100 year🙏🙏

    Mussa JuttMussa JuttVor Monat
  • na.to/quickhornysex 𝙨𝙚𝙭 𝙥𝙧𝙞𝙫𝙖𝙩𝙚. s I loro stati di salute rispettivi prevenisrlifmdl!!

    Cewe BarbarCewe BarbarVor Monat
  • Neden jok bu ???

    Djenni TiluliluDjenni TiluliluVor Monat
  • Arkadasin birisi yazmis: O KADAR BOS DIZILER VARKEN, BU DIZI FINALI HAK ETMIYOR DIYE. Eyvallah bu dizi guzel bir dizi(her hafta beni aglatiyor) ama unutmayalimki: Carsamba gunlerinin vazgecilmezi:KURULUS OSMAN'DA var, (Vatanimiz, gecmisimizle ilgili bir ozel/guzel bir dizi) ve cookta tutluyor, hatta Reytinglerde her hafta birinci cikiyor), bu iki dizide insallah en azindan bi 5 sene devam eder, herkese Slamlar ve Hayirli seyirler,

    Deniz KampenaarDeniz KampenaarVor Monat
  • Nice

    Bikini TubeBikini TubeVor Monat
  • Rayihanisar Aromaterapi www.rayihanisar.com/

    Rayihanisar AromaterapiRayihanisar AromaterapiVor Monat
  • kısa film çekmeye başladım motivasyon amaçlı abone olursanız sevinirim

    WEBYAPIMWEBYAPIMVor Monat
  • Melek ölmesin

    Nazlı KeklikNazlı KeklikVor Monat
  • Turkiye Allah yardimciniz olsun Basiniz sagolsun.🙏Yene super bir bolum her bolumu bir birinden gozel aglamaqdan gozlerim şişdi

    İSFƏNDİYAR PUBGİSFƏNDİYAR PUBGVor Monat
  • Ben artık ne diyeceğimi bilemez hale geldim . Burdan senariste sesleniyorum; *Sayın senarist lütfen Kenanı birazcık durdur yav şu herifin eline neden bu kadar fırsat veriyorsunuz ? Bence kemalin rollü biraz azaltılması lazım dahada arkada durması lazım ve AYRICAAAA Vildan ve Kenan sahnelerini lütfen LÜTFEN kaldırın yav vildan ne kadarda edepli terbiyeli iyi kalpli bi kadın bide siz bu sahneleri koyduğunuzda ben çok sinirleniyorum ya da bit tek benmiyim sinirlenen. Ve lütfen artık Cumali de Defne ve Ömeri kabul etsin yaa gercekten çok üzülüyorum, ve Zümrüt’ü de çok çoşduruyorsunuz ekrandan ben bile bi ağzını ortasına vurmak istiyorum. yaa ayrıca Halil’çim ellerine Kollaraına sağlık çok güzel yaptın😊 şu kadriye’yede iyi oldu odayı alamaması ve lütfen bari seyit ali ve melek sahneleri çoğalsın !!😣*

    xx_1919 Alacaxx_1919 AlacaVor Monat
  • Bu dızıye oskar duşur mence👍👍👍👍

    Men MenMen MenVor Monat
  • O iş olmayacak, bence nikah işi değil zümrüt yıkılmış han üzerine nikah mi yapacaksınız dedi ya bence ona o iş olmayacak dedi

    meloş ebruşmeloş ebruşVor Monat
  • Ya melek iyileşicek ama final olucak

    quitLOVERMANquitLOVERMANVor Monat
  • Ömer şehit olmasin

    Eren DemirciEren DemirciVor Monat
  • Sizce meleğin dönör sönuçları iyi mi cikti

    Solgun PapatyaSolgun PapatyaVor Monat
  • Artık guzel seyler olsun defne omerle evlensin melek halille evlensin o iki kötü adamda filmde ölsün çıksın yeter artık bizde yorulduk

    Dikdatör KadınDikdatör KadınVor Monat
  • Nekadar kötülük saçmalık varsa burda hepi topu Melek Halil Defne Ömer ama kastında kastın senerist kasa kasa kopardın nekadar kenan alpay karekterlerini sevip şımartmayı seviyorsan denekki birbirinize benziyorsunuz

    Mevlüde YıldırımMevlüde YıldırımVor Monat
  • 2. Fragman ne zaman gelcek bilen varmıııı

    Elif su DoğanElif su DoğanVor Monat
  • 2.fragman istiyoruzzzz

    Elif su DoğanElif su DoğanVor Monat
  • 2.fragman için pzt beklemeyin lütfen

    Elif su DoğanElif su DoğanVor Monat
  • 2.fragman gelsinn lütfen

    Elif su DoğanElif su DoğanVor Monat
  • Defmer cok tatlılarr❤️🙏💋

    Elif su DoğanElif su DoğanVor Monat
  • Ömere askerde bişi olmasın lütfen cem hocam🙏

    Elif su DoğanElif su DoğanVor Monat
  • Defmerr sonundaa❤️

    Elif su DoğanElif su DoğanVor Monat
  • Çok güzel bi bölüm bekliyo biziiii

    Elif su DoğanElif su DoğanVor Monat
  • 💋🙏❤️

    Elif su DoğanElif su DoğanVor Monat
  • ❤️❤️

    Elif su DoğanElif su DoğanVor Monat
  • Çok güzel, bir an önce çrşb. olsun. Sıkılmadan izlediğim tek dizi. Diğer reyting rekortmenleri beş bölümden sonra sıktı. İnsan bozuk bir karekteri niye izlesin ki.Ona bakıp" aaa ben iyiyim, normalim " mi diyor insanlar?

    Emel TarıkEmel TarıkVor Monat
  • Cok az yorum yapiliyor o yuzden trendlere giremiyor artik

    higuys m'dayhiguys m'dayVor Monat
  • Beraber askerlik yaptık ömerle

    İlyas Ayhanİlyas AyhanVor Monat
  • 👍👍👍👍

    Nangsa family / Tibetan vlogger LhamoNangsa family / Tibetan vlogger LhamoVor Monat
  • İzmirde Deprem dehave.info/down/c4GcgM7JoGXKnYY/video

    Deniz_Defne TubeDeniz_Defne TubeVor Monat
  • HALİL OHHH ELLERİNE SAĞLIK BIRDE BİZLER İÇİN AT O YUMRU 👏👏👏👍👍👍👍

    Gülsen ÖzbalıGülsen ÖzbalıVor Monat
  • 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

    Jacqueline GönencJacqueline GönencVor Monat
  • Senaristin hatası var 1- lüks kuyumcu dükkânı ne diye Kamera kayıtlara bakmıyor kerem hırsız damgası yeyiyor Günün teknolojiye ayak uyduracak

    Osman TanıkOsman TanıkVor Monat
  • Tek kelime ile super Dizi..

    Deniz Y. Deniz YDeniz Y. Deniz YVor Monat
  • Ohhh halil cok iyi yaptin. Halil ve babasindan baska bu adamdan iyice suphelenen kimse yok.gibi yaa. Ipine takilmis gidiyorlar. Veysel de ayri bir sinir bozuyor

    Kübra D.Kübra D.Vor Monat
  • İyiliğe şehrim Gaziantep te çekiliyor sizi çok seviyorum benim adım melek ekibi bir kaç sahnenin çekildiğini gördüm

    Semanur TaşbaşSemanur TaşbaşVor Monat
  • Sonunda Ömer geldi inşallah hep görürüz onu artık

    yagmur maviiyagmur maviiVor Monat
  • Şu kenan i çıkarın diziden ya , güzelim diziyi mahvediyor

    yagmur maviiyagmur maviiVor Monat
  • Şu Kenan karakterini çıkarın güzelim diziden

    Fatima MammadovaFatima MammadovaVor Monat
  • Şükür bee ömer geldi , belki yinede gitsede ama gitmeden güzel sözler söyledi ve inşallah güzel şeyler yapacakkk .... 😍😍♥️♥️😌🧿🧿🧿

    Fatih AkyiğitFatih AkyiğitVor Monat
  • 🥰🥰🤙🤙🤙🤙

    Vodafone TelsimVodafone TelsimVor Monat
  • Halil abi ellerin dert gormesin defneyede çok ùzùldùm

    Nem & Ley HuseynovaNem & Ley HuseynovaVor Monat
  • Mustafa Kemal Atatürk'ün En Net Ses Kaydı | Tarihin Ruhu m.dehave.info/down/p4h6ZrPDbW2Zlqg/video #29Ekim #CumhuriyetBayramı #MustafaKemalAtatürk

    Gazi Gazi27Gazi Gazi27Vor Monat
  • Bomba bir bölüm geliyor inşallah

    Gazi Gazi27Gazi Gazi27Vor Monat
  • Benim Adım Melek :)

    Gazi Gazi27Gazi Gazi27Vor Monat
  • Keşke 11. Bölümde funda ile Alpay yemege gitmeseydi kenanla karşılaşmazdı

    sare balcısare balcıVor Monat
  • Bir Kandil Günü Daha Geçti Ahirete Bir Adım daha yaklaştık.. Bizde Diyorduk DEhavede neden yokuz trend listesinde.. hep dizilerin fragmanları varmış.. günlerin en hayırlısını bile unuttuk 🙄

    En Güzel İlahiler KervanıEn Güzel İlahiler KervanıVor Monat
  • Lutfen artik bitirin bu diziyi cunki senaryol gittikce kavgaciii sevgisiz acimasiz oluyor kotuleri, kotulukleri bir kenara atip guzelliklerin cogaldigi bir dizi istiyoruz ama bizi duyan yok onedenle bitsin gitsinnn canimmm dizi

    canan arslancanan arslanVor Monat
  • Benim Adım Melek dizisinin yeni bölümlerini kanalımızdan takip edebilirsiniz 💕😍

    Film , Dizi ve Fragman kesitiFilm , Dizi ve Fragman kesitiVor Monat
  • Benim Adım Melek dizisinin yeni bölüm fragmanları nı kanalımızdan takip edebilirsiniz

    Film , Dizi ve Fragman kesitiFilm , Dizi ve Fragman kesitiVor Monat
  • dehave.info/down/iYJpg5fWroSlun4/video bu videoyu izlediniz mı?

    Hatice DoğruözHatice DoğruözVor Monat
  • Artık bu alpay ve arkadaşı sıktı böyle giderse dizi iyice mahvolacak yeni olaylar yeni insanlar gelsin çok sıkıcı olmaya başladı

    Saniye SavaşçıSaniye SavaşçıVor Monat
  • Ne oluyor ya Kenan manyaginin tuzagina dusmesin nolur tadini kacirmayin dizinin🥺

    Yer gök aşkYer gök aşkVor Monat
  • Efsane bir dizi 12 yaşındayım ve hayatımda ilk defa dizi izliyorum ailecek izliyoruz reytingleri de yükselmiş inşallah uzun ömürlü bir dizi olur ama zaten trt dizileri uzun sürüyor hele de reytingleri yükselmiş

    Muhammet Emin ÇirakMuhammet Emin ÇirakVor Monat
  • Arkadaşlar güzel tarifler paylaştım sayfama bakar mısınız🙏🏻🙏🏻

    KIRMIZI DÜĞMEKIRMIZI DÜĞMEVor Monat
  • En sevdiğim dizilerden biri

    Umut Kayra ŞahinUmut Kayra ŞahinVor Monat
  • Ammman noluyo

    Hasart AytaşHasart AytaşVor Monat
  • Halil melek sonsuz aşkım çiftimiz #halilmelek😍❤❤

    Elif TunçElif TunçVor Monat
  • Ne oluyo lan😂

    Azra ÖzdemirAzra ÖzdemirVor Monat
  • Halil kenana kafa attiginda kirtttt diye bir ses geldi kenanin burnu kirilfi galiba 🤣

    Mego 08Mego 08Vor Monat
  • Gerçekten muhteşem bir dizi. Bunu sakın bozup da final yapmayın

    Ali DostAli DostVor Monat
  • Vildanan Kənanı birləşdirmiyin şəhid eşinə yaraşmaz kirletmiyin gözəl olan nə varsa toxumuyun təmiz qalsın

    Sovket EsedovaSovket EsedovaVor Monat
  • Halil rolü çok vasat..birazdaha faal bir Halil olsun

    Müzeyyen EkşiMüzeyyen EkşiVor Monat
  • Kenan kafası iyi çalışan adam,politikacı fln olsaymış keşke,böyle boş intikamlarla uğraşacağına

    Bir İnsanBir İnsanVor Monat
  • Kenan Vildan aşkı başlatma senarist sakın ha bu iş olmuyucuk sakın ha

    usta yorumcuusta yorumcuVor Monat
  • Onca dizi izledim Kenan gibi bir karakterle karsilasmadim adam iyi mi, kötü mü bir türlü karar veremedim

    Seda KorkmazSeda KorkmazVor Monat
  • Süperdi seyit ali ile melek bi sarıldıklarını görsek çok mutlu olurum inşallah final yapmazlar

    Lee ChangsubLee ChangsubVor Monat
  • yaa şunlar artık bir mutlu olsun yeter her bölüm mutsuzlar bir bölüm bari güzel bir şey olsun diziyi çok seviyorum ama bu kadar art arda dram olmuyor sıkıyor

    Esra DoğanEsra DoğanVor Monat
  • çox heycanlı bir bölüm geliyor yine

    Islam QocayevIslam QocayevVor Monat
  • cumali haklı seyit aliye o kadar dedi bak adamlar bütün dükkanları alıyor

    kertey 123kertey 123Vor Monat
  • Kenanı ilk gördüğümden beri yapmak istediğim şeydi kafayı gömüp onu duvara yapıştırmak. Halil iç sesimi duymuş galiba😂 darısı zümrütün başına 😅

    Rumeysa SürücüRumeysa SürücüVor Monat
  • Ellerine salik halil

    Sibel IrmigiSibel IrmigiVor Monat
  • Senin oyununda planinida bozarım diyorsa, senarist bozması lazım tez zamanda, kamera kayıtlarının da üstüne gidecekti ,unutturdunuz, lütfen böyle detayları gozardi etmeyelim

    osito reisosito reisVor Monat
  • 7200 tl. Lik saat olan yerde kamera yok bu kadar salakça kurgu olur mu ya ?

    ahmet eyiahmet eyiVor Monat
  • Artik guzel bölümler gelsin bukadar kötülüğün icinde normal insan hasta olur içimiz şişti.kaliteli dizi ama bukadar kötülukte yeter ...bıktırdi

    sibel ç.sibel ç.Vor Monat
  • Off bir bölümde iyi şeyler olsun yaa

    Мухаё ДармановаМухаё ДармановаVor Monat
  • Anladığım kadarıyla ailesinin bildiğini biliyor melek babasının falan

    Hasret KaraosmanHasret KaraosmanVor Monat
    • Yemin töreninden sonra izine geldi

      Rabia GülRabia GülVor Monat
  • Yaaa ne bölümdü aglamaktan icim çıktı bu nasıl oyunculuk harikasınız harika yeni bölümde heyecanla bekliyorum 😍❤❤

    Emine EmineEmine EmineVor Monat
DEhave