Sen Çal Kapımı 15. Bölüm

21 Okt 2020
3 479 484 Aufrufe

Eda, Serkan’ın onu terk etmesiyle mahvolur. İtalya’ya gidip eğitimini tamamlamaya karar verir. Ama bu kez de İtalya bursunu verenin babaannesi olduğunu ve halasının aracı olduğunu öğrenir. Halasıyla da arası bozulur. Artık kimsenin onun hayatına müdahale etmesine izin vermeyecektir.
Eda’nın işe gelmeyeceğini öğrenen Efe ona iş teklif eder. Sadece kendisine bağlı çalışabilecek, Serkan Bolat’la hiçbir ilişkisi olmayacaktır. Eda önce Serkan’la aynı binada, onu her gün görerek yapamayacağını düşünür. Ama sonra kararını hatırlar: Artık kimseye bağlı kalmadan, hayatının gidişatını kendisi belirleyecektir. Efe’nin teklifini kabul eder.
Eda’yı hayatından çıkardığını sanan Serkan, işyerinde çalışmaya başlayan Eda’yı görünce çıldırır. Ama Efe’nin çalışanı olduğu için bir şey yapamaz.
Eda Serkan arasında soğuk savaş başlar. Ofistekiler de şaşkındır. Eda tatlı tatlı intikamını alırken, Serkan’ı çileden çıkartmaktadır.
Sen Çal Kapımı Ailesine Katılmak için: bit.ly/3jB1Rsj
Sen Çal Kapımı Resmi DEhave Kanalı: bit.ly/3dxNPVW
Hande Erçel ve Kerem Bürsin’ e; dizide Neslihan Yeldan, Bige Önal, Evrim Doğan, İsmail Ege Şaşmaz, Anıl İlter, Melisa Döngel, Çağrı Çıtanak, Elçin Afacan, Sitare Akbaş, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt, İlkyaz Arslan ve Ahmet Somers gibi birbirinden başarılı isimler eşlik edecek.

#ruhikizim #KeremBürsin #HandeErçel

KOMMENTARE
  • Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayın🥰 : bit.ly/3dxNPVW

    Sen Çal KapımıSen Çal KapımıVor Monat
    • Кто из Казакстана🇰🇿

      Еңлік ЕрғанатқызыЕңлік ЕрғанатқызыVor 8 Tage
    • Evet

      Ramil AllahverdiyevRamil AllahverdiyevVor 8 Tage
    • Eda

      Cansu KaracanCansu KaracanVor 10 Tage
    • Ben izliyom

      GALAXY DJ *\AZRA\*GALAXY DJ *\AZRA\*Vor 15 Tage
    • Please give english subtitles. 🙏🙏

      Indie PopIndie PopVor 22 Tage
  • Serkan bey diye bilirsin bolat baydi artik

    Mircelal EkberliMircelal EkberliVor 3 Stunden
  • Şu bolat kelimesini az tələffüz etsən gözəl olur

    Mircelal EkberliMircelal EkberliVor 4 Stunden
  • 1:06:25 _ EDA : Benim adım eda sevmiyorsan elveda 🤩👍

    sima khanjisima khanjiVor 7 Stunden
  • Soyadlarini ikidebir soylemeleri cok itici degil mi?

    B DB DVor 16 Stunden
  • Filme baxanlar yorumumu beyenun

    Cavid FərhadliCavid FərhadliVor 17 Stunden
  • leyla: serkan beyin serkan beyliği bayaği ustundeee 1:14:32 hjhjnnjii🤣🤣🤣

    soyli yagshygeldiyevnasoyli yagshygeldiyevnaVor 2 Tage
  • ben fifinin ishini merak ediyoruuumm yaaa 15 bolum oldu hala bilmiyoruzzz 😶😶😶

    soyli yagshygeldiyevnasoyli yagshygeldiyevnaVor 2 Tage
  • FİNAL OLMA, İLK DEFA HAYATIMIN DİZİSİNİ BULDUM. FİNAL YAPTIRTMAM!

    Huseyin CobanovHuseyin CobanovVor 2 Tage
  • Ben

    Hatice AltınbaşHatice AltınbaşVor 2 Tage
  • Pırıl fok balığı gibi sinirlerimi alt-üst ediyor yaa

    İlahə Həsənliİlahə HəsənliVor 3 Tage
  • 💙💚💙💚💙💚

    FC Barcel onaFC Barcel onaVor 3 Tage
  • I need a turkish friend to message him on instgram and be a freind with him or her but just friends?! Varme?

    turkish newsturkish newsVor 3 Tage
  • Plz make it in english subtitle

    Sadia SondeSadia SondeVor 4 Tage
  • Hande ercel agliyamiyo olmuyo gulsun bence sadece

    Aytac MemmedovaAytac MemmedovaVor 4 Tage
  • Eda:Benim adım Eda sevmiyosan elveda .😂😂

    Medine_ VeliyevaMedine_ VeliyevaVor 4 Tage
  • Diziyi Televiziyondan diyilde Telifondan izliyenler burdami?

    Nergiz ZeynalliNergiz ZeynalliVor 5 Tage
  • Пожалуйста продолжите этот сериал я восторге актёры оболденные шикарные я этот фильм смотрю уже 50 раз и наслаждаюсь

    Cinara IminovaCinara IminovaVor 5 Tage
  • Eda 💋❤❤

    Samsung DoussSamsung DoussVor 6 Tage
  • Kyia

    Bugra TosunBugra TosunVor 6 Tage
  • He he i love Efe,, Ali Essen Buru when say taman taman taman 🥰🥰

    Irma OrantesIrma OrantesVor 6 Tage
  • Eda kiyafetlerinden biraz kesse,universite problemi kalmaz.

    Refiqe HeziyevaRefiqe HeziyevaVor 6 Tage
  • Dizinin hayraniii

    Pervanə ƏhməyevaPervanə ƏhməyevaVor 6 Tage
  • Eda efeyle daha çok yakışıyo bence

    Pireli BabayevPireli BabayevVor 6 Tage
  • Çok sert ve mutsuz bir bölümdü, hayat zaten sert. Biraz mutluluk, aşk ve uyum görelim lfn. Muhteşem bir çift var dizide , bu sevgi ve tatlılığı hisettirin bize.

    MURAT KMURAT KVor 6 Tage
  • Eda gibi bir kız olmak istiyorum kendimi ezdirmeyen etrafına neşe saçan yeri geldiğinde cici kız olmayan ve güzel bir kız olmak istiyom😭

    I'AM A K-POP FANI'AM A K-POP FANVor 6 Tage
  • Ayfer’in izlediği program Mucize Doktor Tanju yanılmıyorsam like 👇🏻👇🏻

    Ipek TalayIpek TalayVor 7 Tage
  • Efe gidicek ama Serkan kalıcak ne eda

    esila abakesila abakVor 7 Tage
  • Mən

    Kenan İsmayilovKenan İsmayilovVor 7 Tage
  • robot bolat😂

    Еңлік ЕрғанатқызыЕңлік ЕрғанатқызыVor 7 Tage
  • 0

    Arzu RahimovaArzu RahimovaVor 8 Tage
  • 😂😂🤗

    gozde ugugozde uguVor 8 Tage
  • Sahi melo koronalıymış bu yüzden oynamıyor şuan bu bölümde 😄😊

    Ranø CucRanø CucVor 9 Tage
  • AYDAN IN SEYFİYİ TEHTİT ETMESİ GERÇEKTEN ÇOK KOMİK

    Ecrin BingölEcrin BingölVor 9 Tage
  • Selin nazli ali savaş

    Ismayil PiriyevIsmayil PiriyevVor 10 Tage
    • Öpdüm handemiyyy💋💋💋

      Ismayil PiriyevIsmayil PiriyevVor 10 Tage
    • Tatli ve qamzeli handemiyyyyy

      Ismayil PiriyevIsmayil PiriyevVor 10 Tage
    • Sçk

      Ismayil PiriyevIsmayil PiriyevVor 10 Tage
    • Edser aşk

      Ismayil PiriyevIsmayil PiriyevVor 10 Tage
    • unutdunmu günkızı handemiyyyyy💞

      Ismayil PiriyevIsmayil PiriyevVor 10 Tage
  • Ylsel savnaz bunlaeı unutdunmu

    Ismayil PiriyevIsmayil PiriyevVor 10 Tage
  • Hande senin en sevdiyim dizin güneşin kızları hiç unutmadim sen unutdunmi

    Ismayil PiriyevIsmayil PiriyevVor 10 Tage
  • Bu filmi 20nci bölümü bile varken siz 17nci bölümüne kadar atmanız saçmalık hemde tamamen saçmalık

    Ali EkiciAli EkiciVor 10 Tage
  • Benim adim eda sevmiyorsan elveda 😍☝️😅👋

    Караибрагимова ДиляКараибрагимова ДиляVor 11 Tage
  • Selin i bu bölümde takdir ettim kadınları savundu

    aysel Bademciaysel BademciVor 11 Tage
  • مسلسل انت اطرق با بي الحب انت اطرق با بي حب حب😘😘😘😘😙😍😚😘😙😻❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤حب❤❤❤❤❤

    علي الياميعلي الياميVor 11 Tage
  • Eda ilk defa mantikli bir kiyafet giymis🙃

    Dilfuza BegenjovaDilfuza BegenjovaVor 11 Tage
  • Hande ablaya selamlar benim kuzenimin adıda hande ece

    Zeynep KayaZeynep KayaVor 11 Tage
  • Ama katılamıyorum

    Zeynep KayaZeynep KayaVor 11 Tage
  • 2001 de doğdum 19 yaşındayım keşke bende o dizide rol oynayan kişi olsaydım

    Zeynep KayaZeynep KayaVor 11 Tage
  • 🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷

    Pan Escorel BiomedicaPan Escorel BiomedicaVor 12 Tage
  • 1:48:30 erkenci kusun kopyasi yaziklar olsun

    pink sunaypink sunayVor 12 Tage
  • 👍👍👍👍❤❤

    РУСЛАН РУСЛАНОВРУСЛАН РУСЛАНОВVor 13 Tage
  • AZERBAYCANAN🇦🇿 TURKIYE🇹🇷 SELAM🌸💕

    könül Mammedovakönül MammedovaVor 13 Tage
  • +İhsan beyle kahve içicem -Afiyet olsun +Beni anlıyor degil mi Hahahahahahahha koptumm😂😂

    Kadriye KarakaşKadriye KarakaşVor 13 Tage
  • Alptekinede yazık vaalla

    Süleyman KaragözSüleyman KaragözVor 13 Tage
  • 58 :00 daki sarki cok guzel

    Maqir AxmayevMaqir AxmayevVor 13 Tage
  • Serkan Edani nasilda kiskandi yaaa

    Pervanə ƏhməyevaPervanə ƏhməyevaVor 13 Tage
  • Hande Ercel 2020 nin en guzel kadin

    Pervanə ƏhməyevaPervanə ƏhməyevaVor 13 Tage
  • Bu selinde hep feritle tartisiyo

    Pervanə ƏhməyevaPervanə ƏhməyevaVor 13 Tage
  • 19 cu bolume geciyoruz cok iyi gidiyor yavas yavas barisiyolar

    Gulnaz MustafayevaGulnaz MustafayevaVor 13 Tage
  • Su Erdemi hic kimse sevmiyo ya😒😒😒😒😔

    Pervanə ƏhməyevaPervanə ƏhməyevaVor 13 Tage
  • Erdem Serkan konusmasi🤣😂🤣😂

    Pervanə ƏhməyevaPervanə ƏhməyevaVor 13 Tage
  • Aa terk edildim : seyfi🤣🤣🤣😂

    Pervanə ƏhməyevaPervanə ƏhməyevaVor 13 Tage
  • Bayiliyorum bu diziyeeee🤩😜😜☺️☺️😊

    Pervanə ƏhməyevaPervanə ƏhməyevaVor 13 Tage
  • Quisiera verla me encanta esta novela pero no tiene subtítulos en español 😢

    Kenia LipizKenia LipizVor 13 Tage
  • Serkan kimi duygusuz oglu olan anne baba şanssız anne babalar. Kininden her kesin hayatını karartan bir evlat bu

    Ayten TagiAyten TagiVor 13 Tage
  • 1:48:50 cok yapmacikti allah affetsin

    Şeyma TutuşŞeyma TutuşVor 14 Tage
  • Efe de cok yakisikli ha

    Şeyma TutuşŞeyma TutuşVor 14 Tage
  • İnşallah bu dizi bitmez yaa❤️❤️❤️

    Mahmut YıldırımMahmut YıldırımVor 14 Tage
  • Jhhhhhjhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    Alpay AymelekAlpay AymelekVor 15 Tage
    • defnidil

      Alpay AymelekAlpay AymelekVor 15 Tage
  • Yaa çok saçma sağlığına bu kadar dikkat eden serkan bolat alkol kullanıyoo

    Hazal YılmazHazal YılmazVor 15 Tage
  • Erdam cracks me up!!!!

    Shado9328Shado9328Vor 15 Tage
  • Kerem's eyebrows changed!

    Shado9328Shado9328Vor 15 Tage
  • Sence Bu Dizide Unutulmayan Şeyler Nedir ? BEN: Tabiki Eda'ın ve Serkan'ın Soyadları🤣🤣😁😂

    Sude BelinaySude BelinayVor 15 Tage
  • pırıl tüm geceni hiç uyumamış ama gözaltı torbaları morluklar yokki ben gece kalkdıkdan sonra eger 1-2 saat uyumazsam gözaltı torbaları morluklar olur yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    nermin ibadovanermin ibadovaVor 15 Tage
  • Oooooo Erdem'e bak sen, duvar kagidina Fifi'yi koymus

    Fatma Nur AltınkılınçFatma Nur AltınkılınçVor 16 Tage
  • Ah Efe ah...Ne kadar yakışıklı bir adam

    Nadea MahnitcaiaNadea MahnitcaiaVor 16 Tage
  • "Bir müddet,kısa bir müddet, o kadın beni her zamanki âciz, miskin halimden kurtarmış; bana erkek, daha doğrusu insan olduğumu, benim de içimde yaşamaya yetenekli taraflar olduğunu, dünyanın zannedildiği kadar manasız olamayabileceğini öğretmişti. Fakat ben, onun tesirinden kurtulur kurtulmaz, tekrar eski halime dönmüştüm. Ona ne kadar muhtaç olduğumu şimdi anlıyordum." 😢❤ Kürk Mantolu Madonna~sayfa 146

    Melek AksuMelek AksuVor 16 Tage
  • eda ile efe yakışıyo ama dizide serkanla eda nın yaşadıları olunca hiç ihtimal vermiyorum.

    Sebahat BaşkurtSebahat BaşkurtVor 16 Tage
  • 1:22:35 Efe gitti ama Serkan burada 🤣🤣😎😎❤❤

    Jasmina MurticJasmina MurticVor 16 Tage
  • بحال الطاءر المبكر

    Maroua MaachiMaroua MaachiVor 16 Tage
  • Eda Serkanla her arabayı kullandığında ondan nefret ediyordu lslsldldldld

    Ayça BakanAyça BakanVor 16 Tage
  • Melo ve seyfiden her eve lazım

    hira eryigithira eryigitVor 16 Tage
  • Bu serkanin anesi evde duyun elbisesiyle neden geziyo anlamiyorum 😅

    MURAD HESENOVMURAD HESENOVVor 17 Tage
  • Yaa efede çok yakışmıyormu edaya

    Adanalı EmirAdanalı EmirVor 17 Tage
  • Eeveeet burdayyz biz eda hic bi erkek icin uzulme.bu hayatda kendin icin yasayacaksyn gerisi bos bi kaģit

    Dinara KaryagdyyevaDinara KaryagdyyevaVor 17 Tage
  • Peki ya Eda’nın Serkan’ ın el içini öpmesi.. Aşk bir çok anlam içerir fakat bir kadın yalnızca kalbinin merkezine koyduğu adamın el içini öper..

    Zerda KarataşZerda KarataşVor 17 Tage
  • Cok agladim ya

    Eda YilmazEda YilmazVor 17 Tage
  • Burda

    rahsan aydoğanrahsan aydoğanVor 17 Tage
  • Aydan neden evden çıkamıyor?

    Revan ElharifRevan ElharifVor 17 Tage
    • Fobbysi var

      Eda YilmazEda YilmazVor 17 Tage
  • çok güzel bir bölüm müş

    yabancı müzikyabancı müzikVor 18 Tage
  • - Benim adim eda sevmiyosan elveda. Cok tatli soyledi yaa 😄🥰

    Jemal SerdarovnaJemal SerdarovnaVor 18 Tage
  • Put an Arabic translation

    اماني amaniاماني amaniVor 18 Tage
  • ×2 de izlemesi tam iyi bence

    Emine ÖzenEmine ÖzenVor 18 Tage
  • Serkanın okuduğu kitabın adı ne?

    esma aydinesma aydinVor 19 Tage
  • hindi or English

    mina rahmanmina rahmanVor 19 Tage
  • Benim adım eda sevmiyorsan elveda

    Anar MənafovAnar MənafovVor 19 Tage
    • Benim adim gercekten Eda hahahaha

      Eda YilmazEda YilmazVor 17 Tage
  • Agliyomus gibi yap 😂😂😂

    Mədinə ƏsədovaMədinə ƏsədovaVor 19 Tage
  • aslinda evet sekan duyqusuz videoyu edad olurken durdurdumda farkl; yuz var sekan ayni😃😃😃😂😂

    We Gaming TVWe Gaming TVVor 19 Tage
  • Fılı Ceren Eda Malo Kızar

    Qismetkerimov KerimovQismetkerimov KerimovVor 19 Tage
  • Serkan Eda aşkım seni seviyorum Heyatım

    Qismetkerimov KerimovQismetkerimov KerimovVor 19 Tage
  • Erdem.ve.seyfi.harikalar.serkan.bobanın.bir.suçu.yok.mütayitin.suçu.annende.ne.yapsın.evladını.kaybetmiş.sen.affet.edacım.bobanneni.af.et.serkan.ve.eda.ikinizde.af.edin.büyükleriniz.olarak.size.bu.yakışır.mf.ekibine.çok.teşekkür.ederim

    Ayla YıldızAyla YıldızVor 20 Tage
  • Senariste.çok.teşekür.ederiz.bu.dizi.bitmesin.tüm.arkadaşlarım.ve.ben.edaya.çok.acı.çektiriyo.serkan.edanın.yerine.olsam.selnin.gazeticiye.verfiği.parayı.feridin.için.serkanı.satığını.söylerim.selin.nişanlısını.bile.serkanla.konuşup.aldatmış.selin.feritle.neden.oynadı.eda.hiç.kimseyi.aldatmadı.selin.aradan.çekilsin.serkan.annenin.dediği.gibi.otelde.kalsın.senin.evinde.kalıyo.serkan.edayı.gerçek.seviyoran.bi.oyana.bi.buyana.savurma.miyde.bılantısı.bizi.çok.sevindik.hamile.diye.çok.sevindik.serkan.seçim.yap.edamı.selinmi.karar.ver.eda.benim.manevi.kızım.edacım.çok.güzel.şeylere.imza.atarsın.benim.türkan.şorayımsın.melocum.hoşgeldin.diziye.bu.diziyi.bize.sunan.tüm.ekibe.çok.teşekürler.başarılar.dilerim.not.arka.sokaklar.gibi.uzun.sürsün..sizin.elinizde.lütfen.iyi.günler.teşekürler

    Ayla YıldızAyla YıldızVor 20 Tage
  • Eda'nın üzerindeki o kırmızı kare gömlek hangi markanın bilen varmı? 1:05:00

    Laylo DjalilovaLaylo DjalilovaVor 20 Tage
DEhave