Edis - Martılar (Official Video)

26 Mär 2021
19 076 600 Aufrufe

‘Martılar’ Tüm Dijital Platformlarda Yayında!
Spotify’dan dinlemek isterseniz: spoti.fi/3cqM0vQ
Apple Music’ten dinlemek isterseniz: apple.co/39hQ27I
Instagram’dan beni takip edebilirsiniz: instagram.com/edisgorgulu
Söz & Müzik: Emrah Karakuyu
Düzenleme: Ozan Çolakoğlu
A&R: Rıza Okçu
Mix & Mastering: Emre Kıral
Yapım Şirketi: EDS Company & DMC & Warner Music Group
Menajerlik: Hypers
Prodüksiyon Şirketi: Hype Production
Yönetmen: Mali Ergin
Yürütücü Yapımcı: Aytaç Bilgin
Görüntü Yönetmeni: Can Dolu
Yapım Koordinasyon: Buse Toprak, Sedat Demirtopuz
Proje Yöneticisi: Meltem Özkan
Pazarlama Direktörü: İpek Fesci
Kurgu: Onur Hanay & Mali Ergin
Prodüksiyon Amiri: Ezel Ödül Sümbül
Prodüksiyon Asistanı: İrem Geylan, Alp Giray Yıldırım
Kamera Asistanı: Mehmetcan Polater
Color: Okan Heptaş
Işık Şefi: Uğur Karaca
Set Amiri: Metin Albal
Edis Saç: Ali Yılancı
Edis Makyaj: Batuhan Sara
Edis Styling: Olga Şerbetçioğlu
Cast Styling: Lu Style Consulting
Cast Saç & Makyaj: Ahmet Yıldırım Stüdyo
Sanat Yönetmeni: Aynur Kübra Aktaş
Sanat Asistanı: Nimet Kazaz
Koreografi: Enes Abdullah / Katia Ingrid Ornella Kouame
Dans Ekibi: Garaj Dans
Ulaşım: Güngör
DEhave Yöneticisi: Kerem Türkyılmaz
Blok Mekan, Berdan Bozkurt ve David Gündüz'e özel teşekkürler.
‘Martılar’ şarkı sözleriyle;
Dinlettin boynu bükük şarkılar
Ses etmem, susarım anıların hatrına
Sen yoksan ölümden ne farkı var?
Gel etme, dön artık üzülecek martılar
Kitabına uydur sen yine bana gel
Ben kölen olurum sen gitarıma tel
İlaç ol yaralarıma her acı geçer
Beyaz ol karalarıma bu nasıl keder?
Niyetin çat çat çatlatmaksa
İnadına pat pat sallar kalça
Bir de peşimde gezinen alçaklar var
Deliricem sensiz akşamlarda
Böyle sevmeden anlamazlar
Görünce durmuyor kan damarda
Gelse kaderimi yazsa baştan
Biraz daha öpsem şu bal yanaktan
Anlatsam ağlar şu duvarlar kumar gibi aşk hiç şansım yok
Ne zaman uyansam, konuşsam, düşünsem yine sen oh oh oh
#Edis #Martılar #TürkçePop

KOMMENTARE
  • Martılar Tüm Dijital Platformlarda Yayında! Hepimize İyi Geleceğine İnanıyorum 🙌🏻 Spotify’dan dinlemek isterseniz: spoti.fi/3cqM0vQ​ Apple Music’ten dinlemek isterseniz: apple.co/39hQ27I​ Instagram’dan beni takip edebilirsiniz: instagram.com/edisgorgulu

    EdisEdisVor 27 Tage
    • Zirveden inmiyor Martılar.Hepimize iyi geldi bu şarkı.💖🤗💙😘♥️

      Aysun CelilliAysun CelilliVor 4 Stunden
    • Edis sen bi ŕ başkasin

      Xamsung SnowXamsung SnowVor 15 Stunden
    • rap e benzemiş biraz

      merve şenmerve şenVor 15 Stunden
    • Abi çoooooooooooooook güzel olmuş. Üzüldüğümde bu şarkıyı dinliyorum bana o kadar iyi geliyorkii. Çoooook güzel şarkı yapmışın. Sendeki becerik hiç kimsede yok. 🤗🤗🤗

      Aynur Mesimova #HAYVANLARDENEYDEĞİLDİR!Aynur Mesimova #HAYVANLARDENEYDEĞİLDİR!Vor 15 Stunden
    • Devamkeğ edisss !!

      ღ Queen Rucha ღ#Yt çekmeღ Queen Rucha ღ#Yt çekmeVor Tag
  • Çok güel

    elnur 99elnur 99Vor 9 Minuten
  • Eskiden Edis’in dansını sevdiğim için kliplerini izlemeyi çok severdim. Bu şarkı da güzel ama klip popodan geçilmiyor üzdü

    ZEYNEP DEMİRTAŞZEYNEP DEMİRTAŞVor 22 Minuten
  • 🤤🤤🤤🤤

    ariya Akınariya AkınVor 45 Minuten
  • *_Şarkıyla klip arasındaki fark aynı okuduğum bölümle aramdaki fark gibi))))_*

    Cingiz MirzabekovCingiz MirzabekovVor Stunde
  • 01:41 gülüşüne kurban olduğum ❤️❤️

    Zeynep KkZeynep KkVor Stunde
  • Bu şarkıdan sonra bitmeyen korona utansın !

    Gunes KoseogullariGunes KoseogullariVor Stunde
  • Edis aslında çok taktiksel bir adam ama kimse farkında değil.. üzücü :(

    Gülçin CoşkunGülçin CoşkunVor Stunde
  • Yerli Despacito

    Alperen YağızAlperen YağızVor Stunde
  • Off ...🤤 Çok garip ve güzel şarkı Böyle içime içime akıyor Ne bileyim Edis işte 🤍

    Aydan KərimliAydan KərimliVor Stunde
  • Gunde 50 kez dinliyom yinede bikmam

    Sureyya Unalan YilmazSureyya Unalan YilmazVor Stunde
  • Eski saçında döndün şimdide yaz yüzünü bize dönsün.

    《Adisson Rae》《Adisson Rae》Vor 2 Stunden
  • Her beyeni geldikce dinleyicem❤🦋

    Elnur AbdullayevElnur AbdullayevVor 2 Stunden
  • Iste bu be benim sevdiuim edis Yasa yasa yuregine saglik kalemine kuvvet tam qaz yola devam Bi sartla boyle sarkilarla ha💞💞💞💞😋😋😋😋🥰🥰🥰🥰🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿😘😘😘😘🤌🤌🤌👌👌👌👍👍👍👍👏👏👏👏👏💸💷💶💰💰💰💰💰💰💰💞💞💞💞

    Gamer JokerGamer JokerVor 3 Stunden
  • Sukurler olsun edisle ilgili ruya goruyomusum sari sacli falan Ohhh ruyaymussss😟😟😟

    Gamer JokerGamer JokerVor 3 Stunden
  • Sarkinin ritmine bayildimmm

    elif yatkınelif yatkınVor 3 Stunden
  • şarkı güzel de klip ne yaa

    irem suirem suVor 3 Stunden
  • Turkish despassito

    Turkan AliyevsTurkan AliyevsVor 4 Stunden
  • Saçlar çok kötü

    Vusal MemmedovVusal MemmedovVor 4 Stunden
  • MaşaMaşaVor 4 Stunden
  • Hani ingilizce şarkı çıkarcaktı dünyaya açılcaktı ? Hep lafta kalıyor 😕

    Bubu ChocoBubu ChocoVor 5 Stunden
    • yapim aşamasında oyle pat diye olmuyo o işler..

      Gülçin CoşkunGülçin CoşkunVor Stunde
  • Klip sapik ama şarkıya dustumm

    Naz SOLAKOĞLUNaz SOLAKOĞLUVor 5 Stunden
  • *Çok Güzel*

    En yeni MüzikEn yeni MüzikVor 6 Stunden
  • Klip cok gicik bu neya yabanci klipler gibi en sevmedigim tarz

    Merve GülhanMerve GülhanVor 6 Stunden
  • Çok iyi 👍

    Durdane YücelDurdane YücelVor 6 Stunden
  • Artık güzel yaz şarkıları yapmıyolar diyodum bu bi tık iyi olmuş. Umarım dışarıda eskisi gibi güzel yaz şarkıları dinleriz

    KleudaKleudaVor 6 Stunden
  • Çok güzel şarkı olmuş......

    Elmas KarahanElmas KarahanVor 7 Stunden
  • Disslike atan 10 bin kişi telefonu ters tutuyordu sanırım

    Bünyo CanBünyo CanVor 7 Stunden
  • şarkı süper ama bu klip sana yakışmamış be abicim

    Sudem KAYASudem KAYAVor 7 Stunden
  • Berbat nirvana bile bu sarkidan güzeldi

    Serhan PoyrazSerhan PoyrazVor 7 Stunden
  • zeynep ablam bunun coverını akustiği ne varsa yapar mı :)

    Oğuzcan AtayOğuzcan AtayVor 8 Stunden
  • Edis normale döndüğüne göre belki ülke de normale döner🙉

    BarachielBarachielVor 8 Stunden
  • edise twerk yapmak var bir hayalimiz

    Elena HederobaElena HederobaVor 8 Stunden
  • Edis yaa, ama mukemmel bu yaa😘

    Sema GulSema GulVor 8 Stunden
  • Berkcan'la yaptığı videoda asla bu tarz klip yapmayacağını bu tarzdan hoşlanmadığını söylemişti dbhwhdhsjsjs peki neden bunu biliyorum

    BerfinBerfinVor 9 Stunden
  • Harikaaaaa yaaa

    ecenin minik prensesiecenin minik prensesiVor 9 Stunden
  • Ya gerçekten şu yorumları okuyunca sinir tavan yapıyor, madem klibi beğenmediniz o zaman dinlemek için şarkının audiosunu tercih edin abi bu kadar basit! Saçma saçma birbirinin kopyası yorumlar...BAYDINIZ CİDDEN...

    pepe's _boipepe's _boiVor 9 Stunden
  • çıkamıyorum burdan

    moonlightmoonlightVor 9 Stunden
  • Bu sarki inşallah tiktok a düşmez tiktok a düştüğünü bile instgram reels den öğreniyorum 🙄

    Ali KayaAli KayaVor 9 Stunden
  • Bayıldım şarkına

    Papatya AyşegülPapatya AyşegülVor 9 Stunden
  • Şarkı çok güzel keşke yaza uygun tatlı bir klip olsaydı. Böyle Amerika tarzı klipler çok hoş değil.

    Slow motion channelSlow motion channelVor 10 Stunden
  • Söz veriyorum 3 ay sonra yani tatile giderken bu şarkıyı dinlicem

    Hahsus SbshhsusHahsus SbshhsusVor 10 Stunden
  • Edis iyi karı ayıklıyorsun kardeşim başarılarının devamını dilerim.

    SY ASY AVor 10 Stunden
  • oruç tutarken martıları mantılar anlayan birtek benmiyim

    Ayşe AçılkanAyşe AçılkanVor 10 Stunden
  • Aferim lan İlk defa bir şarkını Beğendim , Pardon Söylediğin karşıyı , Söz yazarı ve müzik sahibi sen değilsin neyse güzel

    UĞURCAN BAYCANUĞURCAN BAYCANVor 10 Stunden
  • Şarkı güzel ancak klip aynı şeyi söyleyemeyeceğim :(

    saltrukensaltrukenVor 10 Stunden
  • Edis'in modası çok çok'tan bitti diye düsünüyordum neyseki martıları cıkardı yeniden bi umut yeşertti..

    Ridvan YalincRidvan YalincVor 10 Stunden
  • Ebru ve Akından gelenler 👍🏽 KAJZJWKKAKSJWJZHSJZHWH

    Denow_Denow_Vor 10 Stunden
  • Klip👎🏻👎🏻👎🏻

    EditörEditörVor 10 Stunden
  • Süperr çok sevdim

    Jale VeyisovaJale VeyisovaVor 11 Stunden
  • Evde üzülecek martilar diye geziyorum ya😂

    asyaasyaVor 11 Stunden
  • Abi etrafı yakıyon 😎💥🔥ABİ DİS ATANLAR ŞARKIDAN ANLAMIYORLAR 🔥💥😎✌🏻ABİ SENİ SEVİYORUM

    HARLEY QUİNN FANHARLEY QUİNN FANVor 11 Stunden
  • Dansçı kadın çok güzel 😍

    Tuğçe AygünTuğçe AygünVor 11 Stunden
  • Gülşenle yaptıkları klipteki linçlerden sonra bu klipte fazlasıyla bel altına bel bağlamışlar gibi geldi :) bu sefer şansa bırakmayalım demişler sanki :D

    HacerHacerVor 11 Stunden
  • Abi şarkı çoookkk iyi ama klip olamamış 🙂

    BERİL ALTANBERİL ALTANVor 11 Stunden
  • Bu şarkının klibi bana Despacito' nun bar sahnesini hatırlatıyor.

    Melek AcarMelek AcarVor 11 Stunden
  • *summer twerking*

    Berra Ecrin ŞengünBerra Ecrin ŞengünVor 11 Stunden
  • Edis'in şarkıları hiçkimsenin şarkılarna benzemiyor.

    Come To Turkey BTS #RacistGrammyCome To Turkey BTS #RacistGrammyVor 11 Stunden
  • Martılar adlarına şarkı yapıldığını öğrenirlerse kahkaha atmaya başlarlar.

    Şehriban SüerŞehriban SüerVor 11 Stunden
  • Martılara seni sordum yüzüme sıçtılar

    Öykü ErollÖykü ErollVor 11 Stunden
  • Baya güzel bir şarkı ya😃😄😁

    Deniz KılıçDeniz KılıçVor 11 Stunden
  • bu pantolon bile yakışıyosa cidden yakışıklısın

    Garavel UstaGaravel UstaVor 12 Stunden
  • bağımlı oldum

    Garavel UstaGaravel UstaVor 12 Stunden
  • 🥰🥰

    Elanur GençElanur GençVor 12 Stunden
  • Mükemmel şarkı ama klip iğrenç ve ayıp

    Esila Naz TaşcıEsila Naz TaşcıVor 12 Stunden
  • bayıldım ya edisin en sevdigim parçası bu oldu😍😍😍

    Seda ŞekerSeda ŞekerVor 12 Stunden
  • Aşık oldum sanırım

    sunflowersunflowerVor 12 Stunden
  • Edis esmer seviyor sanırım arkadaşlar

    Sıla EkerSıla EkerVor 12 Stunden
  • Bayıldım🤍

    Sacide GulSacide GulVor 12 Stunden
  • Yaz geldi hissiyatı veren şarkı 🤟🏼🤟🏼🤟🏼

    Bhr cnBhr cnVor 12 Stunden
  • Çoggggh iyi

    Merve GulsenMerve GulsenVor 12 Stunden
  • Bu sarki nereden tanıdık geliyo dedim dedim ve sonunda buldum. Bir garip aşkın dizi müziği buuu. Sözleri değil tabi ki Ajsjsj

    havva sonmezhavva sonmezVor 12 Stunden
    • Şarkının adı "rabba ve"

      havva sonmezhavva sonmezVor 12 Stunden
  • 0.48 Sesi burada Yusuf Güney e benziyor

    sultan altunsultan altunVor 12 Stunden
  • Tam yazın dondurma şarkısı :) dondurma şarkısı

    Ömer SezerÖmer SezerVor 12 Stunden
  • Edis (Ediz Hun'un gençlik versiyonu gibi) kendileride isimleride benziyor...

    nec necnec necVor 12 Stunden
  • edis in en iyi şarkısı .

    aysegullcan `aysegullcan `Vor 12 Stunden
  • Bir Emrah Karakuyu klasiği

    Yunus Emre DÖNERYunus Emre DÖNERVor 12 Stunden
  • Günde 10 defa dinliyorum desem

    Cennet KandemirCennet KandemirVor 12 Stunden
  • Birtek klip i beğenmedim ailemin yanında izleyemiyorum o ama şarkı mükemmel olmuş

    Cennet KandemirCennet KandemirVor 13 Stunden
  • belki birisi tam unutmuşken beğenirde dinlerim niyse hadi herkes kendine iyi baksın kardaşlar

    Derya EroğluDerya EroğluVor 13 Stunden
  • Remixe ihtiyaç duymayan bir şarkı

    Gonca YıldızGonca YıldızVor 13 Stunden
  • Ak ve ru'culara selam olsun 😌

    alynalynVor 13 Stunden
  • Emrah Karakuyu - Ozan çolakoğlu - edis daha ne olsun. 👌

    Ugur MedetUgur MedetVor 13 Stunden
  • Akar bu arada baya iyi olmuş

    LÖPÇÜKssLÖPÇÜKssVor 13 Stunden
  • Bu konseptte bir yaz hayalim var. 🤤

    Fatma KaraFatma KaraVor 13 Stunden
  • Edis nirivana daki haline dönme sakin bak böyle güzel güzel dinliyelim lütfen 🙏

    Seher Adı güzelSeher Adı güzelVor 13 Stunden
  • Eh sonunda eski haline döndün be Edis...

    AhmetAhmetVor 13 Stunden
  • Fransa'dayim şunu açıp dans edesim var bizim kulenin altında 🙅💃💃💃💃

    Tuba PolatTuba PolatVor 13 Stunden
  • Şarkıların çok güzel olmuş

    Safiye TaşSafiye TaşVor 13 Stunden
  • Senin hayranındım edis. Şimdi sana Aşığım...💓

    Büşra DemirBüşra DemirVor 13 Stunden
  • Lan gencler begeninde bugunku sayimizi bilelim

    sıkıldımsıkıldımVor 13 Stunden
  • Veeeeeeeeeeeeeeeeeeee Edis geri döndü. Budur abi ya budur. Olmuş mis gibi olmuş muhteşem olmuş

    Naz ÇaymanNaz ÇaymanVor 13 Stunden
  • Edisin dansı 🤤🛐

    katherine piercekatherine pierceVor 14 Stunden
  • geri dön yaz , yoksa üzülecek martılar.

    Zeynep YILMAZZeynep YILMAZVor 14 Stunden
  • AkRuuu 🧡🖤

    Madina KuralMadina KuralVor 14 Stunden
    • @Madina Kural ohaaaa ne zmannnnn

      Gizem AyarGizem AyarVor 14 Stunden
    • @Gizem Ayar dizide değil galiba. AkRu dinlemiş diyorlar

      Madina KuralMadina KuralVor 14 Stunden
    • Miranla reyyanmi dinlemis dizide anlamadim djddjidnf

      Gizem AyarGizem AyarVor 14 Stunden
  • Harika

    Cemre solmaz 'immCemre solmaz 'immVor 14 Stunden
  • 💃💃💃

    PRO GAMERPRO GAMERVor 14 Stunden
  • Martıların gözü yaşlı ✊🏼🤧

    quiet #saveralphquiet #saveralphVor 14 Stunden
  • salak

    erva hacımusaogğluerva hacımusaogğluVor 14 Stunden
  • ❤❤❤❤❤

    Deren KaganDeren KaganVor 14 Stunden
DEhave