Using Makeup to Enhance the Lips! A Plastic Surgeon Reacts #shorts

30 Mär 2021
8 115 761 Aufrufe

Dr. Youn reacts to a woman who uses makeup to give her Kylie Jenner lips! Does it work?

KOMMENTARE
  • I like your picture

    Arica LeveyArica LeveyVor 3 Stunden
  • Thick lips are nasty

    Monica RiveraMonica RiveraVor 8 Stunden
  • I don't even know why they do it, bigger lips look worse.

    SilverSilverVor 9 Stunden
  • 😂😂😂😂😂

    Dev KatiraDev KatiraVor 14 Stunden
  • dehave.info/down/fK9omZGVhH3GzX4/video

    What's In name?What's In name?Vor 15 Stunden
  • Hey mom got you lip stick it’s the best

    Justice HutsonJustice HutsonVor 16 Stunden
  • Lmaoooo

    Mingnama SangmaMingnama SangmaVor 16 Stunden
  • Wou Yes

    theuzinn fftheuzinn ffVor 17 Stunden
  • It’s so weird to see people trying so hard for big lips. I was so sexualized as a kid and besides my body my lips were always a go to. I always felt like crap bc of it but I’m kinda glad it makes some women feel better about themselves, when I still feel ashamed of my lips.

    bandöbandöVor 17 Stunden
  • Hjrjtjjnjfjcjj

    Mary Jane SollittMary Jane SollittVor 18 Stunden
  • 😭😍😍😍

    Kyhandra AlexanderKyhandra AlexanderVor 19 Stunden
  • The way he said Oh maybe not 😂😂

    NaniNaniVor 21 Stunde
  • Lol maybe not

    Pablo DiazPablo DiazVor 22 Stunden
  • I just want to say that you are beautiful just the way you are! You do not need any adjustments to your body! I love you! You have so much Worth and Meaning! You are beautiful! You are loved! I love you and Jesus loves you! You are so beautiful! You are not ugly! You are beautiful with out the tattoos and I Love you! You are beautiful

    SeekingJesusChristWholeHeartedMinistriesSeekingJesusChristWholeHeartedMinistriesVor Tag
  • Lmao

    Aydin mccallAydin mccallVor Tag
  • Love this doctor! What a king

    straighttalkingchickstraighttalkingchickVor Tag
  • 😂😂😂

    JojoJojoVor Tag
  • Dr. Savage Youn. 🤣🤣🤣

    Mai Ly DangMai Ly DangVor Tag
  • Fw24cexfddswgzdft3yyjwgjqhdtj5utktugggggtttrrttthhg vxxfrert7rv

    Salomon PerezSalomon PerezVor Tag
  • احد يترجم لنا يجدعان 😔😂 !

    هــدو 'هــدو 'Vor Tag
  • I only ever see people get their lips bigger, but never smaller.. I feel alone because I seem like the only person that wants smaller lips 👁️👄👁️

    JustineJustineVor Tag
  • OR MAYBE NOT!!I CRIED!!🔥🔥

    Shrabonty BairagiShrabonty BairagiVor Tag
  • Oh maybe not I diead

    Haewan’s channelHaewan’s channelVor Tag
  • Can u pls tell me :salt water good for skin🙏

    Nagamani PanchakarlaNagamani PanchakarlaVor Tag
  • No she actually did it in black so it looks like lipstick

    Baruna MitraBaruna MitraVor Tag
  • Heheboy

    Tap Miki Pro GameplayTap Miki Pro GameplayVor Tag
  • This girl don't even have thin lips they just pale!

    Samantha FreemanSamantha FreemanVor Tag
  • Lips are already good and plump.

    SALDIVAR OSVALDOSALDIVAR OSVALDOVor Tag
  • Or maybe not 😂🤣😂😂🤣😂

    Asma SiddiqueeAsma SiddiqueeVor Tag
  • 😂

    GU3RRiLLAGU3RRiLLAVor Tag
  • Hahaha, oh, maybe not!

    Fatima ArronaFatima ArronaVor Tag
  • 😂When you so confident in your skills and the only way to show it is by laying spirit fingers on ‘em🙄😏🤘🏽💯...that “or not” turned into a quick self-imposed compliment of “I.Am.Unfuckwithable.”👑

    Lusciouzz Gemiinii69Lusciouzz Gemiinii69Vor Tag
  • Some people don't want big lips permanently

    Asim KhanAsim KhanVor Tag
  • Oh maybe not 😭😭

    emily lezaemily lezaVor Tag
  • Her lips are fake and big anyway tho

    Cat SmithCat SmithVor 2 Tage
  • “Oh maybe no” Im dying ✋💀💀

    Ochako UrarakaOchako UrarakaVor 2 Tage
  • Lol

    Lean And DesignLean And DesignVor 2 Tage
  • lmfao

    powerful cat of white junglepowerful cat of white jungleVor 2 Tage
  • Hi

    Anastasia DeanAnastasia DeanVor 2 Tage
  • “Oh maybe not” 💀

    SamanthaSamanthaVor 2 Tage
  • Take👏the👏beauty👏filter👏off👏sis👏 ugh

    Resurrect The NightResurrect The NightVor 2 Tage
  • 양세찬임?

    김namu김namuVor 2 Tage
  • I hate when they wanna make a video but they not show it

    Marsmolly mollyMarsmolly mollyVor 2 Tage
  • Shit should be illegal

    Evan ReichleyEvan ReichleyVor 2 Tage
  • Lmfaooooo “oh maybe not”

    Niliana LangNiliana LangVor 2 Tage
  • I mean it was ugly but so is he 😭🤣

    Reggae JunkieReggae JunkieVor 2 Tage
  • "A merda"

    onni-chan u3uonni-chan u3uVor 2 Tage
  • “Oh maybe not” oml that was amazing

    Stazja PattonStazja PattonVor 2 Tage
  • Tip don't trust tiktok for your looks Last time a saw something like this in tiktok they filed their teeth to lineup with the others

    christian paulo pascuachristian paulo pascuaVor 2 Tage
  • Lip filler won’t stay in my lips past 3 months. My body metabolizes it and it just disappears. Even after several syringes. So irritating, destined to have no lips unless I draw them on filler. 😡

    Kim CKim CVor 2 Tage
  • Oh girl how you make a quicker I do makeup but I don't do it like that what happened to real world so I couldn't report girl😲😲

    Kimberly Ann MorenoKimberly Ann MorenoVor 2 Tage
  • Not to ruin anything but white people would always say how black people or we have big lips but they want them.

    LANE BROOKSLANE BROOKSVor 2 Tage
  • THE ENDDDDD!!! 😭✋🏼

    min shellymin shellyVor 3 Tage
  • He said or maybe not

    lareina perezlareina perezVor 3 Tage
  • Damn he sexy

    Abigail HedmanAbigail HedmanVor 3 Tage
  • "Oh mabey not " 😂😂😂😂

    Alex-RoseAlex-RoseVor 3 Tage
  • Lol oh maybe not 😂

    leyla hersileyla hersiVor 3 Tage
  • I haven’t seen anyone with thin lips do it lol. Only girls with big lips making them bigger.

    CadizCadizVor 3 Tage
  • I can finally look like a Walmart version of a Bratz doll. 😩😛

    KiaaaKiaaaVor 3 Tage
  • Why people like lips like gizzard

    raven Braven BVor 3 Tage
  • “Oh maybe not” 😂 it wasn’t too good girl! Do better

    Kimberlin BrownKimberlin BrownVor 3 Tage
  • Atleast she is not making money out of insecurities in women.

    Kshitiz MauryaKshitiz MauryaVor 3 Tage
  • She took "over lining" too far

    MRYMRYVor 3 Tage
  • 😂😂😂😂

    Tiwyane ThompsonTiwyane ThompsonVor 3 Tage
  • صور النساء : اعوذ بالله من الشيطان الرجيم بسم الله الرحمن الرحيم إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَن تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ ۚ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ (19) عن النبي ﷺ قال: « ما تركت بعدي فتنة هي أضر على الرجال من النساء » متفق عليه . - فلا يجوز وضع صور النساء بحيث يطلع عليها الرجال سواء في مواقع التواصل أم غيرها، وسواء وضعت الفتاة صورتها أم وضعت صورة غيرها، فكل ذلك من أسباب الفتنة . -

    ذَكِّـرذَكِّـرVor 3 Tage
  • No need to worry!!!

    Helen MartinHelen MartinVor 3 Tage
  • Horrible

    Sneha LifestyleSneha LifestyleVor 3 Tage
  • Those lips were Way Too Big!! She had big lips to begin with! Why do all these ads and videos show big lip women to Start with??

    Catrina HartzCatrina HartzVor 3 Tage
  • Who does the doctors makeup🤔

    Ty ETy EVor 3 Tage
  • Why though

    Sync.mp3Sync.mp3Vor 3 Tage
  • AYO IM WEARING THE SAME SHIRT AS HER

    HomicidalScarlettHomicidalScarlettVor 4 Tage
  • Damn lol 🤣

    Cali_ KidCali_ KidVor 4 Tage
  • “ oh maybe not ...” bro I can’t 😂

    Coco BunnyCoco BunnyVor 4 Tage
    • @Kimberly Ann Moreno nice

      Coco BunnyCoco BunnyVor 2 Tage
    • Hey some people doing makeup with naked😤😤😤😡😡🤬😾😾

      Kimberly Ann MorenoKimberly Ann MorenoVor 2 Tage
  • I'm so glad I stopped wearing make-up. My face is my face and I'm not painting something fake on it to please anybody. My husband prefers natural and just doesn't care for make-up and we're both happier for it lol 😊

    loribernardisunwellloribernardisunwellVor 4 Tage
  • But you did do it to yourself.

    GanjaSpider21GanjaSpider21Vor 4 Tage
  • Massive lips = unattractive

    toomanyjohnstoomanyjohnsVor 4 Tage
  • I FOLLOW YOUR TIKTOK

    Pinkie PixelPinkie PixelVor 4 Tage
  • Listen bro. It's fake

    Fábio DiasFábio DiasVor 4 Tage
  • Oh yes, imagine kissing a girl that looks like has such jic lips, but you get your lip cut by a razor sharp

    N0 HUMANN0 HUMANVor 4 Tage
  • “Oh maybe not” I burst out laughing!🤣

    Stacey HughsenStacey HughsenVor 4 Tage
  • That plastic surgent is really looks plastic. His face n ppl who get it done just suffer. Skin shreds n changes to age. If u want to live long dont do it. If u want a life fast and then pain do it

    Gtio founderGtio founderVor 4 Tage
  • Afferin gerizekalı

    ayten acunayten acunVor 4 Tage
  • If even it was a thing that can be done perfectly wouldn't matter cause people are addicted to cosmetic procedures

    Allana GreenanAllana GreenanVor 4 Tage
  • Service announcement: Over lining lips is just looks awful. It doesn’t look good, I don’t care what lies people are telling you, I’m telling you the truth. It looks like you can’t draw in the lines and your on your away to clown school. Sorry not sorry.

    Mistress CalytrixMistress CalytrixVor 4 Tage
  • I thought she was finna black face

    Yogi BearYogi BearVor 4 Tage
  • I feel like these trends are low key racist. I’m offended that they think natural big lips look like that lol

    Frenchè MarronFrenchè MarronVor 4 Tage
  • Lmfao. I appreciate the honesty

    Nept TuneNept TuneVor 4 Tage
  • Way are you doing that on your toilat

    monkey manmonkey manVor 4 Tage
  • Plastic surgery. Lol they don’t want it in ground what kind of doctor would put it In your body

    J MartinezJ MartinezVor 4 Tage
  • bratz doll

    general bling blinggeneral bling blingVor 4 Tage
  • 😂🤣oh maybe not

    Scarlet DannerScarlet DannerVor 4 Tage
  • There gonna put me outta business one day 😁 😀 Oh maybe not

    Gacha UnknownGacha UnknownVor 4 Tage
  • How obvious it is that he filmed this at least 20 times before he was satisfied with the result

    THE Riften GuardTHE Riften GuardVor 4 Tage
  • KKKKKKKKKKK iconic!

    D1G1T4L_ GL1TT3RD1G1T4L_ GL1TT3RVor 4 Tage
  • You’re my favorite TikToker omfg your shorts are so entertaining too!! Hi doctor !!! 🥰

    vera oliphantvera oliphantVor 4 Tage
  • LMFAOOOOOO

    Oriana FinleyOriana FinleyVor 4 Tage
  • Please don’t feel the need to draw on fake plump lips if you’re insecure about your lips :( this makes me so sad

    『ᴀᴅᴅɪꜱᴏɴ ʀᴀᴇᴄɪꜱᴛ』『ᴀᴅᴅɪꜱᴏɴ ʀᴀᴇᴄɪꜱᴛ』Vor 4 Tage
  • Whites girls ain’t got lips either way🤣

    ClarifiedNaeClarifiedNaeVor 4 Tage
    • Not everyone likes those puffed up balloon sausage lips. Thin lips just look better. But it's a matter of taste so I'm not talking for everybody

      THE Riften GuardTHE Riften GuardVor 4 Tage
  • That's better then having plastic lips like what makeup can be easily clean it but plastic lips can be permanent

    GraceGraceVor 4 Tage
  • 😂😂😂

    Roy 24Roy 24Vor 5 Tage
DEhave